17.10.2023
Myymälänouto on Prisman verkkokaupan (prisma.fi) uusi toimitustapa, jossa asiakas valitsee ja maksaa tuotteet verkossa ja voi noutaa tuotteet myymälästä yleensä jo muutamien tuntien, maksimissaan 12 tunnin kuluttua myymälän aukioloaikojen puitteissa.
– Pyrimme Joensuussa siihen, että esimerkiksi lounastauolla tilatun tuotteen voi noutaa Prismasta jo kotimatkalla. Nopeutensa lisäksi myymälänouto on erinomainen palvelu kauempana Prismasta asuville asiakkaille. Tilaamalla tuotteen etukäteen netistä voi varmistaa, että se on saatavilla ja noudettavissa silloin, kun asioi Prismassa, prismajohtaja Olli Kontiainen visioi.
Myymälänouto on asiakkaille maksuton, nopea ja luotettava vaihtoehto, eivätkä paketit uudelleenohjaudu eri toimipaikkaan.
– Toimintatapa on hyvin helppo niin meille kuin asiakkaallekin. Tilauksen jälkeen keräämme tuotteet ja toimitamme ne noutolokeroon. Kun ostokset ovat noudettavissa, saa asiakas nouto-ohjeet tekstiviestillä. Suurikokoiset tuotteet, jotka eivät mahdu noutolokerikkoon luovutetaan Prisman infopisteeltä henkilökunnan toimesta. Noudon takaraja on kolme päivää, kuvailee Kontiainen.
Prisma Joensuun myymälänoutopiste on infon vieressä ravintolamaailmaa vastapäätä.
– Odotamme myymälänoudon määrien kasvavan kiihtyvästi joulua kohden, prismajohtaja Olli Kontiainen ounastelee.
Myymälänouto on myös ekologinen toimitustapa, sillä tuotteita ei juurikaan pakata vaan esimerkiksi pahvilaatikossa oleva tuote tai paistinpannu laitetaan noutolokeroon sellaisenaan.
Prisman myymälänoutoa pilotoitiin S-ryhmässä viime kesänä ja tulosten perusteella nouto on suomalaisille mieluinen toimitustapa ja vaikuttaa sopivan suomalaisten arkeen.
30.10.2024 | Tästä ilmoitimme
29.10.2024 | Paikallisia uutisia