22.09.2016
Syöpäsäätiön Roosa nauha-kampanja on käynnistynyt ja jatkuu 31.10. asti.
Roosa nauha -kampanjalla on vuosien varrella edistetty suomalaista rintasyöpätutkimusta ja vaikutettu siihen, että yhä useampi rintasyöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa. Lisäksi lahjoitusvaroilla on rahoitettu neuvontatyötä ja ylläpidetty Syöpäjärjestöjen maksutonta neuvontapalvelua.
S-ryhmä on keräyksen pääyhteistyökumppani ja myy Roosa nauhoja sekä Roosa nauha -tuotteita Prismoissa, Sokoksissa, S-marketeissa, Alepoissa, Saleissa ja ABC-liikennemyymälöissä ympäri Suomen. Pressoista ja Coffee Houseista voi ostaa Roosa nauha -pullaa. Keräykseen voi osallistua myös lahjoittamalla rahaa verkossa: www.roosanauha.fi.
Tämän vuoden rock-henkisen Roosan nauhan on suunnitellut muusikko Michael Monroe. Lue lisää Roosa nauha -kampanjasta ja rintasyövän vastaisesta työstä osoitteessa https://roosanauha.syopasaatio.fi/.
30.10.2024 | Tästä ilmoitimme
29.10.2024 | Paikallisia uutisia