30.01.2015
Nets Oy:n korttimaksutapahtumakäsittelyssä on inhimillisen virheen johdosta prosessoitu S-ryhmän korttitapahtumia kahteen kertaan. Tuplana veloitettuja ostoksia on tehty Sryhmän hotelleissa, ravintoloissa sekä vähäisessä määrin myös ABC-kylmäasemilla.
”Pyydämme anteeksi tapahtuneen S-ryhmälle ja S-ryhmän asiakkaille aiheuttamaa haittaa. Korjausaineistot on lähetetty korttien liikkeellelaskijapankeille, ja hyvitystapahtumat näkyvät kortinhaltijoiden tileillä pääosin jo tänään”, Nets Oy:n varatoimitusjohtaja Petri Carpén toteaa.
Tämänhetkisten tietojen mukaan tuplana veloitettuja tapahtumia on noin kolmekymmentä tuhatta. Alkuperäiset ostokset on tehty enimmäkseen 24.1.2015 aikana. Ostokset on veloitettu ensimmäisen kerran 26.1. ja toisen kerran virheellisesti 29.1.
Myös S-ryhmä on omalta osaltaan pahoillaan tilanteesta.
”Maksamisen luotettavuus toimipisteissämme on S-ryhmälle tinkimätön arvo. Tulemme käymään palveluntoimittajiemme prosessit perusteellisesti läpi, jotta jatkossa voimme minimoida tapahtuneen kaltaiset riskit”, rahoitusjohtaja Juha Ahola SOK:sta sanoo.
Mikäli kortinhaltijalle on virheen vuoksi syntynyt suoranaista vahinkoa, asiassa voi olla yhteydessä Nets Oy:n tilityspalveluihin; osoite: Nets Oy, Tilityspalvelut, 00050 NETS tai sähköpostitse: Tilityspalvelut@nets.eu. Mahdollisen hyvitysvaatimuksen liitteenä tulee olla tositteet aiheutuneesta vahingosta.
08.11.2024 | S-ryhmä
07.11.2024 | Tästä ilmoitimme
06.11.2024 | PKO työnantajana